tisdag 15 oktober 2013

We were rock & roll

Så lämpligt att köra hem från kvällens träningsmatch med låten "we were rock & roll" i radion!


För övrigt är låten helt skit, men refrängen säger sitt om kvällens hulabaloo på krigsstigen.

We were unbreakable 
We were like roll & roll 
We were like a king and queen 
I want you to know 
No matter how the story's told 
We were like roll & roll 
We were unbreakable 

I want you to know 



Så he så! 

Vi vann alltså mot SB Vasa med 11-1, och det kan man ju säga att är kul! Sen kan man också vända och vrida på saken, och fundera om det är kul att spela en träningsmatch var tanterna är frustrerade och fittiga. Själv anser jag att om man bjuder in ett lag på träningsmatch borde man fungera som en bra vuxen värd, istället för att härja runt som små junnun i trotsåldern. Tanterna var antagligen inte beredda på att förlora sin match, eftersom de vann oss med rätt många mål senaste gång. Men idag åkte dom på en rejäl utklassning, som jag fortfarande ler åt! 

Visst får man bli förbannad över egna dåliga prestationer och oflyt, men man måste ju ändå behålla behärskningen, vilket tanterna inte riktigt klarade idag. Hoppas de är på bättre humör nästa gång vi ses, annars ligger jag personligen risigt till :D Men tänker iaf sova gott, och är nöjd över min målskörd. Är även nöjd över mitt sista mål som skapade kunnon drama. Jag tror jag dör, antingen av skratt eller av rädslan för att bli nerhackad vid bilen bland alla vasatanter. Haha, kom och kolla vår riktiga match mot SB Vasa. Jag kan lova er att det blir derby! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar