måndag 28 oktober 2013

Halloween K18

Har nästan vaknat upp efter halloween. Jag kan säga att all planering och stress lätt var värt det, för det var en helt huippu kväll! Alla var så ursnygga, på ett eller annat vis ;)

Efter matcherna i Lohtaja (som ja säger nåt ord om en annan gång) började sörplandet och sminkningen i bilen mot Vasa. Jag började med att kladda med vax för att göra sår på kroppen. Sen sminkade jag ansiktet vitt, gjorde svarta skuggor och väl hemma blodade jag ner hela mig. Hade både vattenfärger och fejkblod till förfogande, för att få lite olika nyanser. Det var inte precis svårt att sminka sig, det var ju bara att klotta tills man var nöjd. Det tråkiga var bara att jag hade så lite tid på mig. Hade gärna fixat och trixat lite till, men jag blev ändå nöjd med slutresultatet.

Mina vänner hade börjar grunda innan sitzen, för att tillsammans sminka sig och få fiilis. Den lilla förfesten skulle jag gärna ha varit med på, främst för att få sällskap in till stan. Det var lite pinsamt att nästan nykter cykla in till stan, och se ut så som jag gjorde. Försökte gömma mig bakom paraplyet i duggregnet :D

Hann till all lycka i god tid till Cella. Och där kände jag mig hemma tillsammans med alla andra snygga och äckliga människor. Det lustiga var att höra hur äcklig man var, eller hur snygg man var, av de som inte vågade vara ärliga :D

Sitzen var galen, folk drack som svampar och ingen hade riktigt koll på läget. Men jag tror att alla hade roligt. Vissa så roligt att kvällen slutade redan klockan 10 i en taxi hem. Det kändes inte värst bra att skicka hem ens bästa vän när hon har jublat under en veckas tid att krogarna har uppe en timme längre i och med att klockorna vrids en timme bakåt. Men istället blev det en 7 timmars kortare fest. Raukka, bättre lycka nästa gång :D

Kvällens inside höjdpunkter

  • Sitz sällskapet
  • ÅA:s Ukkalela sång som blev Andru på bordet
  • Alla personer som skrek och hoppa till när de så mig
  • Random folk som bad att få ta en bild med mig (inte ens japander ;))
Haha ja dog nästan av att få så mycket uppmärksamhet, det var helt galet vad folk pekade och ropade. Jag fick känna på hur det är att vara kändis för en kväll. Bara för att man såg äcklig ut :D 

Nu ska jag bjuda på ett par bilder, så att ni förstår vad jag menar med att vi hade en galen och äcklig kväll. 


Lärarstuderande ute på stan, och vi hoppas att Övis eleverna var hemma och sov :D


Ett annat sexigt kattdjur med andra snyggingar


Underbart härligt bordssällskap, or what does the fox say?!


Bästa bordskavaljern, med fyra ögon såg vi tillsammans lite :D


3 snygga män och en gravid Snooki. Who´s the father? 


Det fanns också andra snygga sitzare!


Till skillnad från mig :D


Jag gjorde iaf ett gott försök att se bra ut med stiliga Cabu


Men fick höra att vi inte var sexiga nog, och förstår nu i efterhand varför ingen kille ville ha mig :D 


Förutom dessa 3, för en kort sekund


De nappa int riktigt med Gunther heller, säkert för att ja int hadd nån teeny weeny string bikini!


I can´t belive it!


Please Samara, just kill me!


But I have to wait 7 days... Snooki passar på att göra en på bättre humör med sina partytick som gravid. "One for me, and one for my baby!" :D


We don´t care, we just wanna party!!! Untz untz untz


 Rävin sir fundersam ut, om he e rikti rätt???? 


Och JEE vi överlevde sitzen, men var e Andru???! :D



Festen fortsatte på Fontana och jag känner att jag smälter in! Resten blev en dimma ;) 


De första man ser nästa morgon, just great! Varför duschade man inte????!


 Nästa syn blev inte precis bättre. Blodet på hakan gick int bort :D


Känner igen mig själv efter 1 kg balsam, 1 kg shampoo och x-antal ansiktstvättar med tvål, svamp och aceton!


Livet som zombie är inte alltid så lätt. Idag har jag känt mig som en zombie trots jag for och sova 19:30 igår och sov hela 12 timmar. Fick genast efter skolan ta en till päikkäre efter napparna på föreläsningarna. Och drömde om zombier. Inget hälsosamt liv dehär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar