torsdag 3 oktober 2013

Granni väder

Slutligen piggna jag till inför kvällens träningar, och jag kom upp ur soffan och såg ett härligt kvällsväder från balkongen. Man blev allt lite ivrig att komma iväg! Men särskilt nöjd över dagens prestationer är ja tyvärr int. Varken innan, under eller efter träningarna, men det får duga. Det kommer fler dagar!

Träningarna var helt chill men det kändes som om fötterna och benen trots allt blev kvar fastklistrade i golvmattan. Det var riktigt tungt att springa av och an över planen, från att träna karvaus till att försvara.

Jag var ändå int trött efter träningarna, utan bara seg i kroppen. Så strax innan 22:00, efter att jag släppt av mina lagkompisar i centrum, for jag på en kort kvällslenkki. Det var uppfriskande men man märker att det inte är sommar längre. Klockan tio är gatorna tomma och mörka...

Imorgon lovar jag att vara flitig. Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar