onsdag 23 oktober 2013

Pyssel

Ikväll skippade jag innebandyträningarna eftersom jag har så sjuka vader. Borde verkligen gå och massera upp benen men hinner inte lägre innan helgen. Därför vilar jag mig i form inför helgens turnering. Eller jag vilar idag, imorgon borde jag gå och träna igen!

Så ikväll står halloween pyssel på schemat. Jag har sytt och fixat på min kostym, testat lite färger och smink och klottat runt i köket. Det är såååå kul :D Jag väntar ännu på min andra lins och jag hoppas den kommer imorgon. Men jag tror jag ska pröva sätta i linsen jag har, för att se om jag alls klarar av tekniken, eller om jag måste be om hjälp. Allt måste vara så klart som det bara är möjligt. För innan sitzen på lördag har jag turnering och två matcher någonstans förbi Kokkola, vilket också är super kul, men fel dag som vanligt. Så det borde ta ca 2 timmar att köra från matcherna tillbaka till Vasa, och då har jag ca 1h på mig att ta mig hem, slänga spelväskan på golvet, byta om, sminka mig klart, få i mina linser och ta mig till stan. Det är lite väl lite tid för att vara jag. Därför måste jag påbörja sminkningen i bilen på väg hem. Stress! Det skulle vara annat om det vore en vanlig helg med bara mascara och eyeliner!



Klippa



nåla



och sy!

Resten är fortfarande hemligt :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar