måndag 21 oktober 2013

Perfect monday

Vilken bra start på veckan. Vaknade pigg hemma i Jeppis och började på med skoluppgifter som lämnat på hälft på grund av motivationsbrist. Fick flow och skrev färdigt arbetet utan problem. For sedan på en kort löprunda för att mjuka upp kroppen och benen. Men tyvärr började vaderna genast att krampa så jag var tvungen att gå istället. Det gick ännu sämre så jag fick springa hem trots allt, lika bra så för var nästan sen till lunch daten med Kikko G. Blir intressant att se hur jag löser 3 träningar ikväll...

Jag och Kika hade bestämt att göra lunch tillsammans. Sällskap fick vi även av Noel, Kikas söta lillebror som var halft sjuk och hemma från skolan. Vi började lunch uppköpen i Halpa Hallis leksakshylla. Noel skulle nämligen få lego. Jag undrar om jag eller han tyckte det var roligare att kolla på alla leksaker?! :D


Lego är allt bra roligt :) 

Lunchen blev marinerade kycklingfiléer med sallad. Urgott! :) Tänk om man fick ha såhär sköna måndagsförmiddagar alla dagar, och jag skulle vara lycklig!


Mumsfilibabba 

Nu är väskorna packade och bilen full av vinterjackor och tillbehör, bara att köra hem till Vasa igen. Vi ses Jeppis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar