tisdag 22 oktober 2013

Online shopping

Det är halloween vecka och det sista ska fixas och testas. Det ska bli så urkul att få klä ut sig till nånting äckligt! Kompisarna ska vara snygga och heta, eftersom di har hitta så sexiga halloween dräkter. Själv kör jag på nåt helt annat. Men ni får vänta och se ;)

Jag kan iaf avslöja att jag har beställt crazy linser. Eller jag trodde mig ha beställt crazy linser, men det visade sig att jag bara hade beställt en crazy lins. Man kan bli så förbannad på online shopping och dåliga beskrivningar på hemsidor. Om jag beställer linser från nätet utgår jag ifrån att jag beställer ett par, och inte endast en lins. Men så fel man kan ha. Det är tydligen inte samma sak att beställa linser som skor....

Men di var helt trevliga på Cybershop när jag ringde och klagade. De lovade att skicka ett nytt paket med en till lins utan extra frakt. Trots vänligheten tyckte jag mig höra att de tyckte att jag var dum eftersom jag inte hade fattat att jag bara hade beställt en lins. De står mukama tydligt på hemsidan att linserna köps enskilt. Det finns tydligen många som bara vill beställa en crazy lins, de är först crazyga!!!

Nu får vi bara hoppas att jag får i linserna på lördag, månne jag borde träna under veckan :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar