onsdag 23 oktober 2013

Kaveri dag

Jag lovade er och mig själv att umgås mer med vänner den här veckan, istället för att bara skriva och träna. Och precis det har jag gjort ida, nämligen umgåtts. Och det har varit härligt!

Efter ett förmiddagsbesök till Tritonia blev det filmdags vid Andrus. Jag kan inte riktigt kalla det filmkväll eftersom vi började redan klockan 3. Helt lustigt att komma på att se film den tiden, men det behövdes verkligen lite mys!

Senare under kvällen umgicks jag ännu mer, Kikko G hittade till Vasa så vi hade en liten tisdagsträff med Strandisflickorna hos Saras, innan vi for iväg till Ollis. Men lugn i stormen, jag firade tisdagskvällen med vatten och lite godis. Jag sparar krafterna till lördag, för då kör vi!


Söta flickor


En mindre skön kvällspromenad i snö och slask 


Tack och gonatt, dagen har varit toppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar