torsdag 24 oktober 2013

Träning

Benen höll bra ikväll på innebandyn och jag känner mig redo inför debuten med Crusaders! Jag har latat mig hela veckan och ikväll larvade jag bara runt på spelplanen med killarna. De gick int så bra, men jag fick skratta och ha kul. Många mål kom det också, fast jag var med för att bara leka :)

När vi hade spelat en timme var det dags för målvaktsbyte, och jag kände mig manad. Klädde på mig kamona och orsakade förlust till mitt lag. Av 10 skott räddade jag typ 3, om ens det. Och då sköt dom väl mig rakt i magen :D Nä men no rulla jag runt där i målet och svetten rann. Jag lyfter på hatten till duktiga innebandymålvakter som har reflexerna i skick. Det är super svårt att se nåt, och hänga med i svängarna. Men kul hade vi väl alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar