måndag 7 oktober 2013

Kvällsträning

Fortfarande måndag och det betyder att kvällen är fullspäckad med träning. Idag räckte inte krafterna riktigt och humöret blev dåligt. Får satsa på nya tag bara!

Började men lagträningar med Crusaders. Träningarna var helt bra faktiskt, men jag saknade gnistan. Undrar vart fiilisen tog vägen?!!! Efter träningarna var det raka vägen till Folkhälsan för att dra en ny kurs vattengymnastik. Jag blev genast på bra humör när många nya deltagare dök upp, och det roliga var att man gott och väl kunde skämta med dem :) Humöret höll i sig och körde snabbt iväg till tenniscentret för att spela innebandy med killarna. Det var bra drag och roligt tills jag fick en ordentlig smäll i ryggen. Nacken knakade och hela jag blev styv. Men man kan ju inte lipa och hänga läpp me kara, så det blev lite is och sen var man tillbaka på planen igen. Almost fit for fight!

Nu kan jag inte avgöra om jag ska unna mig själv och se det nyaste avsnittet av ensam mamma söker eller om jag borde gå och sova. Kandin väntar redan på köksbordet och det blir tidig väckning imorgon. Svåra val man ställs inför :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar