torsdag 3 oktober 2013

Much to do

Igår lovade jag att jag skulle vara flitig idag, och tro mig, idag har jag gjort massor!

Fick en bra start på morgonen och röjde undan disken. Fortsatte att skriva på kandin tills det var dags att gå till studenthälsan och prata om allergier. Tänkte nästan komma för sent till läkaren för var dessutom ute i skogen och sprang 6 km. Körde nämligen lite fast med teorikapitlet och var bara tvungen att få frisk luft och röra på benen!

Läkarbesöket var totalt onödigt så jag tackade och gick efter 5 minuter. Efter att ha väntat i 30 minuter. När ska man lära sig att ta fika och film med till väntsalarna?! Gick till skolan för att hämta västar och bollar till kvällens innebandy för damer som ÅA motion ordnar. Blev tillfrågad på Fontana av alla ställen, om jag kan tänka mig att dra träningar åt flickorna som är intresserade, och visst kan jag det :) Jag var inte nervös över hur själva träningarna och coachandet skulle gå, snarare om det skulle dyka opp nån. Och till all lycka var vi hela 11 spelare på plats, helt super! Jag hoppas intresset växer och att de flickor som var och träna idag fortsätter att komma :D Så välkommen alla innebandy brudar. Övis gymnasium torsdagar 17:30-19:00! De e helt huippu träningar ;)

Direkt efter flickornas träningar fortsatte jag att spela med herrarna. 3 h innebandy på raken och jag kan säga att det känns i benen!

Snart är det bara sängen som väntar, efter att jag har förberett mig för morgondagens dagis jobb. Första morgon skiftet väntar. Kan knappt vänta på att få stiga upp 5:30 imorgon! Undrar om föräldrarna vågar överlämna deras barn till en zombie?! Helt omänskliga tider...


Ready to play the game! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar