fredag 11 oktober 2013

Sand mellan tårna

Och man undrar om det är somnar igen?! Dagen på dagis gick bra och snabbt. Blöjbytet går bättre för varje gång och även matandet och påklädningen flyter på :D

Under båda lekstunderna utomhus hamnade jag i sandlådan. Oftast är läget lugnt och barnen snälla. Men idag var det häftigare fasonen och sand flög runt överallt. Vid matbordet kliade jag mig i nacken och hittade sand. På kaffepausen skrapade jag mig på örat och hittade sand. Hemma hittade jag sand under tröjan och i duschen hittade jag sand mellan tårna. En sån lycka det skulle vara om det vore så väl att det är sommar. Men nej, det är bara en fredag på dagis!

Har pustat ut och en pizzakväll med vännerna väntar. Själv har jag redan ätit här hemma, eftersom jag inte tål pizza. Istället har jag köpt en påse med chokladnötter! Ha ett trevligt fredagsmys ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar