lördag 19 oktober 2013

Fel fot

Steg upp med helt fel fot imorse. Hade väckning kl 8, för att gå och träna kl 9, men blev och sova till kl 10. Åt ett alldeles för stort morgonmål, med allt för mycket sött till efterrätt. Och nu mår jag skit! Vilken jävla skit start, och nu är jag på dåligt humör en ledig lördag. Please, why????

Kröp tillbaka ner under täcket, för det finns inte ork eller lust till något annat. Vill heller inte bråka på mamma och pappa. Bäst att invänta ett bättre humör innan man ids visa sig!

Nästa vecka ska jag träna mindre och umgås mer med mina vänner! I miss all those crazy things we used to do!


Jag saknar gulisåret,


och roliga resor.


Jag saknar också Jeppis gänget,


alla galna,


alla fester,


 och allt sjukt man hittar på!



Jag saknar också ett fartfyllt studieliv,


 men också sommaren.


Framför allt sommarens eweryday party!




Jag saknar till och med krabbis, och den ursköna looken.



Nu har det gått 3 hela veckor sen jag senast gjorde nåt extra kul. Allt för länge sen sist! 

Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar