söndag 22 januari 2012

Sommaren 2012

Vad göra? I min ensamhet surfar jag runt på nätet eller googlar på facebook som det också heter nuförtiden. Kom fram till West bars sida på FB och såg att de söker staff för sommaren 2012. Och jag känner helt för att söka. Wtf, vad händer med mig? Mammas flicka längtar bort. Nu har jag blivit helt knäpp. Igår berätade jag för mamma att jag vill åka på utbyte till Kalifornien fjärde året i skolan för att läsa gymnastik. Ikväll känner jag för att spendera sommaren på Kos, iaf en del av sommaren. Helt olikt mig. Men jag tror faktiskt att jag tänker söka jobbet. En ansökan kan ju aldrig skada. När jag återigen landar på jorden och hittar min vanliga vardag igen kan man ju alltid tacka nej till jobbet om det visar sig att man får det. Hur låter inte:

Dj
Bartender
Waiter/Waitress inside
 Waiter/Waitress outside
Glass Pickers
Beachboy/Beachgirl
Public Relations
Ticket sellers/Eventcrew

 



Det låter helt bra i mina öron. Vem e med mig?? 







Längtar tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar