tisdag 3 januari 2012

Help me

Gud vad det är jobbigt att vara förkyld. Det är nästan så att jag önskar att jag skulle få hög feber, bara för att sedan kunna känna att jag är på bättringsväg. Nu har jag stampat på med denna snuva i evigheter. Nästan stegring, ibland stegring, huvudvärk, ibland öronvärk, halsont och hosta. Snälla låt mig bara bli frisk. Jag orkar inte ens le eller skratta åt roliga skämt längre. Allt är skit och snart börjar skolan. Det nya året började inte precis på bästa sätt. Men snart när jag blir optimistisk igen kanske jag säger att det nya året fortsätter desto bättre. För mycket värre än min vardag nu kan man inte ha det. Tro mig. Det finns mycket jag inte berättar om.....

Det positiva och lustiga jag har att säga idag är att jag köpte en mapp till skolan med 3 års garanti. WTF?? Till julklapp igen  fick jag  ett täcke med 10 års garanti. Se så bra. Om 3 år har jag en ny mapp och om 10 år ett nytt täcke. Vilken lycka, för nåt måste ju hända med produkterna??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar