onsdag 4 januari 2012

Gnällspik

Gnällspikar som jag borde inte förtjäna ha så här pass många läsare. Förlåt mig, snart ska jag komma med nåt mer vettigt. Bara jag blir frisk fösrt. Tills dess tänker jag gnälla.

Läget är rätt stabilt men misstänker att jag håller på att få ögoninflamation också. Har aldrig haft det så jag vet inte hur det känns. Har röda kliande ögon, är inte de tecken på ögoninflamation? Hostan har blivit värre, jag shottar ur hostmedicinsflaskan ett par gånger om dagen. Vätskan smakar för gott för att hjälpa. Sjuk rygg har jag också fått. När ska jag bli friskförklarad igen??

För att pigga upp mig själv och för att kanske pigga upp er i mitt klagande så var jag ute och lunchade med flickorna idag. Vi var till Asian Garden och vi åt alla som svin. Jag tror jag kommer vara mätt en vecka framåt. Under vår rundra på stan var vi också och shoppade lite. Jag hittade en tröja och billiga julsaker på Blossom. Helt najs. Innan vi for hem passade vi även på att hyra film från Makuuni till kvällen. Gud vad vi är dåliga på att samsas. Jag kände mig som 14 år och på väg att riva hela stället. Mitt liv som tonåring har inte varit ett lungt liv och idag fick jag återigen känna det galna inom mig. Vi valde film genom att jag höll ett par utvalda filmer bakom ryggen och de andra valde arm. Hur moget som helst, jag vet. Vi gjorde det även 3 gånger innan alla blev nöjda. Tur att vi var ensamma på Makuuni. När ska vi lära oss att bli tysta och ordentliga???

Nu måste jag rusa. Ska bege mig mot Nykabi för att kolla på träningarna. Måste hinna shotta lite till för att undvika att smitta ner resten av laget. Ha de bra!





Jag med min nya orangea tröja. Kanske jag gillar färgen snat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar