tisdag 10 januari 2012

Lurad

På fysiklektionen idag experimenterade vi med mikrovågsugnar och det visade sig att det inte alls är farligt att ha skedar med i mikron i till exempel oboy glas. Va fan, mamma har lurat mig i 20 år???!!!Där ser man, lita inte alltid på mammor!!!! Vi gjorde också en massa andra häftiga experiment. Och om ni känner för att testa era gränser och eran mikro så kan ni stoppa nästan vad som helst i den så länge ni har ett glas vatten med. Bra va?

Idag började vi också med en ny kurs i textilslöjd och det är hur roligt som helst. Änltigen en kurs som jag behärskar. Som bäst syr jag en prinsessa. Vi fick ett mönster på en tomte som vi fick använda hur vi ville. Så varför inte en söt prinsessa?! Imorgon får jag henne säkert klar.

Nu är det dags att ta itu med skoluppgifter och sedan dagens lenkki. Min tränare meddelade idag att han funderar på att byta spelplats åt mig. Mer än så vet jag inte. Är sjukt nervös och kvalen närmar sig. Nu gäller det att bli frisk för att börja träna in den nya spelpositionen. Hoppas löpturen och hostan inte tar livet av mig.

Min nya frisyr

Eller riktigt så kort blev det inte. Bara ett par cm kortare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar