torsdag 12 januari 2012

Fail

Dagen startade inte på bästa vis. Alla mina vuxenpoäng som jag samlade åt mig igår försvannn imorse lika snabbt som de hade kommit. Jag ska inte vara vuxen. Imorn när jag packade väskan hällde jag ut ett halvt vattenglas som stod på bordet. Jag blev bekymrad över min vita matta som jag trodde hade blivit våt. Jag försökte känna efter om mattan var våt men det var den inte. Istället såg jag att en stor vattenpöl låg på mitt tangentbord på datorn. NEEEEEEEJ. Snabbt vände jag datorn upp och ner över mattan och torkade bort vattnet med ett klädesplagg som låg nära till hands. Datorn lever och jag mår bra. Ibland har man tur. Men vuxna gör inte sådant...
Resten av dagen har varit helt bra, förutom skovalet. Gick med mina converse till skolan och jag minns inte hur många gånger jag tänkte halka. Så dum man känner sig när man strittar runt på gatorna. Annars har jag inte gjort så speciellt mycket. I skolan fick jag klar min prinsessa som ni ska få se bilder på. Jag blev helt nöjd över slutprodukten. Har blitivt så ivrig att sy nu igen så ska ännu göra en tomte och syprover till min slöjdmapp. Av kompisarna får jag höra att jag är dum som gör extra arbeten. Låt mig leva, låt mig sy!





Nu blir det lenkki dags. Senare kommer jag att uppdatera bilder från gårdagens nyktra utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar