fredag 6 januari 2012

Frissa besök

Ny frisyr kan jag väl inte påstå att jag har skaffat men en del förändringar har ägt rum. Imorn hade jag tid hos min hemma frissa i stan. Det är alltid lika roligt att vara hos henne. Både för att få håret lagat och för att det alltid händer något där. Hon har ofta sina två småpojkar hemma hos sig när jag är och klipper mig. Det är roligt. Ibland får jag hålla i mitt eget hår för att det inte ska lossa och ibland får jag se när dom leker. Idag fick jag vara med runt middagsbordet och se pojkarna äta pasta. Jag kan inte beskriva hur söta dom var. Lillkillen var så bekymrad över att hans kinder blev smutsiga när spagettin inte lydde honom. Det är inte lätt att vara liten.

Ny färg och ett par cm kortare hår kom jag hem med. Jag är nöjd. Nu kan man visa sig bland folk igen ;) Jag tänkte ge er en bild på mitt nya hår men lyckades inte bättre än så eftersom jag inte har någon kamera för tillfället.

En bättre bild kan jag bjuda på en annan dag. Nu blir det träningar fredagen till ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar