söndag 8 januari 2012

Back in V-town

Tillbaka i Vasa igen då. Det tog timmar att packa upp och få in allt i skåpen. Annars är det väl helt skönt att vara tillbaka. Lite ensamt känns det såhär i början efter att ha spenderat 3 veckor hemma med mamma och pappa och massor med underbara vänner. Imorgon börjar skolan och då har jag fullt upp igen. Suck....

De senaste dagarna har jag haft så mycket att göra att jag inte alls har hunnit blogga. I fredags var jag som sagt först på träningar och sedan träffade jag vännerna. Vi var på ett par glas vid O'learys och sedan spelade vi Alias vid Netti. Netti har jag inte varit till på evigheter och jag blev återigen påmind om varför. Stället har helt förändrats vilket är synd. Men det var roligt att spela. Inte fast hur högt jag ropade eller hur mycket jag viftade med armarna vann jag. Nästa gång förväntar jag mig vinst!

Igår, alltså lördag var jag först på en spännande Blue fox match mot Indians. Blårävarna såg till att kamma hem vinsten i sista perioeden. Hurraa! Efter matchen träffade jag Strandis flickorna. Vi hade bokat bord på O'learys. God mat och dryck serverades och kvällen var räddad. Lovet slutade på bästa tänkbara sätt, med goda vänner. Tack!

Ny smycke stänning från Blossom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar