torsdag 5 januari 2012

Catcha liite brunaa

Uppe med tuppen och dagen blir mycket längre. Klockan är snart två och jag har hunnit med massor. Kanske jag ska börja vända dygnet tillbaka så som det är tänkt. Då hinner man ju faktiskt göra saker så länge det är ljus på dagarna.

Imorse begav vi oss till fäboda. Det var länge sedan sist. Senast jag var på stranden var det fullt med folk som catchade bruna. Idag var det ingen på stranden förutom vi. Konstigt... Vi for dit för att Mia ville fotografera. Själv lånade jag pappas nya kamera i smyg eftersom min systemkamera samt pocket kamera är utan akku. Vem är så dum och lämnar laddarna i Vasa för 3 veckor. Jag förståss. Men pappas nya 100 euros kamera är heller inte så värst dålig. Ett par bilder tog jag själv men mest sprang jag runt och blev fotad av Mia. Det var helt roligt, tills jag fick plomo. Vatttnet var inte så värst varmt. Beach 2012 får vänta ett tag till.

Mina fotsteg

Stranden

Stenar

Picknick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar