måndag 30 januari 2012

Helg

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men helgen har varit så sjukt stressig MEN rolig. I fredags hade vi roliga träningar och lördagen spenderades i Kannus var vi kämpade och tog två vinster. En helt kanon bra start inför bastukvällen som väntade. För att göra matcherna mer spännande dealade jag med ett par lagkompisar. Vi var tre stycken som var med på noterna. Om någon av oss gjorde mål skulle vi shotta något gott och bjuda målgöraren. Om ingen av oss placerade bollen mellan målstolparna var vi alla tre tvugna att shotta det äckligaste vi visste. Alla var eniga om att tequila var den hemskaste straff shotten. Och jag menar verkligen att jag är glad för att jag gjorde mål. Kvällen blev galet bra. Det är länge sedan jag har haft så pass roligt.

Söndagen var inte riktigt lika bra. Var full ännu när jag vaknade och var tvungen att åka till Nykabi för att dela reklam till alla hushåll. Som tur var vi många krigare som orkade oss upp så arbetet gick rätt fort och rätt lätt. Insatsen blev godkänd förutom att jag söndrade första postlådan vi besökte. Sori, dags att köpa ny.

Idag har vi haft vallning i skolan. Nästa vecka ska vi nämligen och skida. Kursen i vallning var minsann lärorik. Ni får akta er i skidspåret härefter för här kommer jag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar