torsdag 29 december 2011

Snö

Tiden går fort när man har roligt. Efter träniningarna for jag ut för att träffa ett par vänner. Vi spenderade kvällen hos Kajs med film och ett par godsaker. Vi kollade The fighter. Urdålig film om ni frågar mig. Se den inte om ni verkligen inte måste.

Efter filmen pratade vi om allt och inget. Tiden gick snabbt och plötsligt var det massor med snö ute. Jag fick en sådan lust att stanna ute och leka istället för att köra hem. Om klockan antingen skulle vara mer eller mindre skulle jag högst antagligen gå ut och gå nu. Helst av allt härja i snön men ingen tycks vilja hänga på. Funderar hårt på att byta vänkrets. Kanske grannarnas ungar med deras tusen vänner trots allt skulle vara nåt för mig. Måste hålla utkik efter dem imorgon.

För den delen var det superhalt ute. I alla fall på de ställen var det fanns is under snön. Jag hann nästan tro att bilen hade fått något fel när bromsarna inte fungerade trots den låga hastigheten i korsningarna. Vi bara for, rände och nästan rullade runt i halkan. Bara nästan ;) Imorgon ska jag minsann ut i snön trots huvudet spränger. Jag hatar verkligen huvudvärk och förkylningar.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar