söndag 11 december 2011

Julfest

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men de senaste dagarna har varit fullspäckade med program. Och nu har jag en hel söndag framför mig med absolut inget. Imorse var jag till hamnskogen för att träna med laget. Tre pinnar var på plats, ingen vidare stor trupp. Men det var iaf skönt att börja dagen med en löprunda och  lite muskelträning.

Igår var jag på jobb, igen. Har jobbat en hel del de senaste veckorna. Igår firades det villt på Strandis. Larsmo gänget visade att även de kan leverera när det gäller. Plus i kanten.

I torsdags var jag själv på julfest. En julsitz på Ollis. Maten och progarmmet var bra. Det sjöngs en massa roliga och juliga snapsvisor och även andra mer eller mindre bra låtar. Kvällens höjdpunkt förutom tomten var "Farbror Abraham". Gud vad jag skrattade när ett gäng killar uppträdde med den barnsången. Peffan kan!!!

Jag och Charlotta på julfest

Tomten

Snälla och fina tomtemor ;)


Paketutdelning

Va e nu bättre än tomtefars famn?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar