måndag 26 december 2011

Baksmälla

Fy fan mitt huvud spränger. Men vilken toppen kväll det var igår. Det är länge sedan jag har haft så roligt ute. Nu skulle jag bara vilja sova, väldigt länge. Men tyvärr kallar jobbet. Undrar hur det ska gå. Min darra kommer att ta livet av mig. Pinsamt nog är att man behöver begära skjuts till jobbet eftersom man inte är i körskick. Älskade mamma och pappa har det inte lätt. Önska mig lycka till är ni snälla. Som tur är köket stängt vilket innebär att jag slipper lukten av mat och os. Det här ska jag väl fixa! Chefen kommer så att ångra att han övertalade mig om att ta detta skifte....

Mitt morgonmål

Bakis är något konstigt påhitt i Sverige som ska ta bort baksmällan. Jag tror inget vidare på produkten men vad gör man inte för att bli kvitt sin darra. Egentligen är det tänkt att man ska blanda två tabletter i vatten innan man går och lägger sig. Problemet var bara att jag inte lyckades få upp korken inatt. Nyss fick jag kämpa lite till. Produkten kan alltså utvecklas på fler sätt. Både korken och själva smaken kunde uppdateras en aning. Men jag hoppas trots allt på ett bra resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar