söndag 20 maj 2012

Test

Coopertestet och muskeltesten som vi hade ikväll gick förvånansvärt bra. Jag blev riktigt överraskad över mina goda prestationer. Vi började med 5 olika muskeltest inomhus. Mage, rygg, armar, knäböj och jämnfotahopp. Allt gick riktigt bra förutom knäböjjen på grund av att mina knän börjar bli svaga och ömtåliga. Det är inte alls bra med tanke på vilken idrott jag håller på med. Borde tänka på att skaffa knästöd... Hur som helst gick allt relativt bra!!

Efter muskeltesten var det dags för coopertest. Jag var lite nervös eftersom benen kändes tunga efter muskelbiten, men när jag väl kom igång gick det rätt bra att springa. Det var självklart svårt att veta hur hårt man vågade öppna och när var det dags att öka och ge allt. Slutresultatet blev iaf 6 varv, 2,5 km på 12 minuter. Är ganska nöjd men det ska förbättras!!

Sommarträningen tar antingen kol på mig eller gör mig fit for fight för division 1. Lagträning 3 gånger i veckan, heat på Fitness, inneträningar och intervallträning. Självständig träning med 17 km löpning i veckan, och 100 mage, 100 rygg, 60 armar och 40 hopp om dagen. Jihuu det här blir en utmaning dom heter duga. Ork finns möjligtvis men tid??? Nettis uteterass får jag glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar