söndag 13 maj 2012

Morsdag

Har varit trött och sliten hela dagen och har samtidigt tappert försökt fira mamma på bästa vis. Dagen i sin helhet har varit bra. Grattis alla mammor ni är guld värda! Min mamma fick trots det bara ett set nagellack och en halvdålig fil eftersom glasfilarna kostade för mycket. Men hon har ju mig, vad kan man mera önska?! :D

Morsdagslunchen var egentligen en stor pina eftersom jag mådde dåligt och saknade matlust. Satt som ett litet barn och petade i maten och drack mjölk i stora mängder. Vin kunde jag inte ens tänka på. Istället för barnstol och haklapp hade jag på mig en vit spetsig blus, ljus kavaj och svarta klackar. Det gör ju det hela ännu mer komiskt. Hej jag kände mig inte riktigt mogen!

Mot kvällssidan blev det sol på balkongen och en skön lenkki. Nu har jag vaknat upp ur darran och dagen är slut, typiskt.

Dödens bakelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar