lördag 12 maj 2012

Helg

Det är lördag och jag känner inte alls av lugnet som hör helgar till. Startade med en löprunda i duggregn, nån timme senare sken solen. Duschade och ställde mig snabbt för att möta upp vännerna på ett rum och kök. Där tog vi ett trevligt morgonmål samtidigt som lite skvaller. Det var första gången jag besökte stället och det var riktigt mysigt och trevligt. Personalen hade även ett trevligt bemötande vilket alltid är ett plus i kanten. Ett ställe jag rekommenderar!

Efter morgonmålet tog vi en runda på stan. Hittade en morsdagspresent och lite småsaker till mig själv så som läppstift och en vit blus. Kanske något som kommer i användning redan ikväll, vinet står nämligen redan på kylning.
Men först ett par timmars tentläsning....

Trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar