tisdag 22 maj 2012

Skada

Mamma påpekade under dagen att jag har ett grymt blåmärke på armen. Hon undrade om jag hade skadat mig under träningen eller testet som vi hade igår. Jag svarade ärligt och sade: det är en fylleskada!

Mamma: en fylleskada?
Jag: ja jag föll när jag var ute och festade
Mamma: har du varit så full så att du har fallit?
Jag: nej nej int alls. Testade bara ett par kryckor
Mamma: kryckor???
Och jag förklarade att det fanns en typ med kryckor som höll balansen enbart på dem och jag ville också testa. Då kom en annan typ och lyfte upp mig och vi föll in i väggen. Ingen stolt mamma men det är lugnt. Festandet är snart över. Till hösten börjar ett nytt liv!
Så där har ni alla förklaringen till mitt blåmärke på armen. Plus ett par censurerade detaljer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar