lördag 19 maj 2012

Ansvar

Jag jobbar hårt på mitt förbättrade ansvar. Kom just hem från en 8,5 km lång löptur längs gamlahamn och ett par småvägar. Allt för att stressträna och göra sig mer förberedd för sommarens första test imorgon innan träningarna kör igång. Är otroligt nervös och spänd. Önskar att jag skulle ha tränat mer inför detta. Men det får bära eller brista, det är bara ett test för att se varifrån vi ska bygga upp den individuella träningen.

Sommaren i Jakobstad har nästan börjat. Ett gäng glada killar var redan och simmade vid hopptornet vid gamlahamn. Hade nästan lust att göra dem sällskap eftersom jag hade alldeles för mycket kläder på mig under lenkkin.

Jag jobbar vidare på mitt förbättrade ansvar med att endast dricka alkoholfritt trots att jag tar cykeln till Larrys om nån timme. För ett par dagar sedan tänkte jag självklart doka under helgen men nix, test imorgon och vill prestera!!! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar