torsdag 24 maj 2012

Vasa

Solen skiner och grannen tycks storstäda, själv ligger jag under täcket i Vasa och ska börja sova. I alla fall försöka...

Efter jobbet idag körde jag iväg mot Vasa. Har en ledig helg och deadline i matte imorgon. Jobbar bäst i Vasa och har inget emot att ta ett par glas i solskenet på Strampen heller. Jag hoppas helt enkelt på en bra helg i Vasa med ett par vänner!

Började redan med en trevlig löptur längs stranden. Det var fullt med folk i farten. Allt från motionärer till kära par och gubbar på pussikalja. Ett par gubbar var jag tvungen att hälsa på och alla hundar jag mötte fick mina finaste leenden. Väl hemma igen slarvade jag bort mig i min egen källare. Var på vift efter gymmet jag hittade härom veckan och blev lost i alla gångar. Gick in i trappa C och kom ut ur trappa D. Snopet!!! Men efter ett par varv hittade jag fram till hemma gymmet. Där pumpade jag snabbt och hittade som tur tillbaka upp till mig! Nu säger jag bara gonatt och önskar innerligt att min matteanalys är klar när jag vaknar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar