söndag 27 maj 2012

Helg

Det tar återigen ont i hjärtat att packa ihop det lilla jag hade med mig och lämna Vasa. Trivs så hemskt bra i min nya lägenhet och staden är så fin under sommaren. Igår hade minst två grannar balkongfest i kvällssolen och många gäng satt nere i parken. Det kallar jag sommarfeelis!

Skälv for jag med Nina och Janne till Strampen på ett glas. Det var mycket folk i farten så vi hade tur att ens få sittplatser. Efter Strampen gjorde vi en kort runda till stan på lite mat och för att kolla vad Fontana hade att erbjuda en sommarlördag. Och svaret var inget! Vi hade självklart inga stora förväntningar eftersom vi båda var nyktra. 18 åringarna hade andra planer igen. Kände mig nästan gammal tillsammans med dom.

Nu väntar jag bara på att diskmaskinen ska bli klar och packar och städar under tiden. Sen hoppar jag i bilen mot jeppis för examensfest och jobb. Helt trevligt det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar