torsdag 2 februari 2012

Underbar darradag

Gårdagens fest som inte skulle gå hårt gick hårt. Vi hade alla en super rolig kväll och gottade oss med goda drinkar för halva priset. Något positivt är det med att festa inne i veckorna och kämpa sig egenom slodagarna med krapula. Nämligen billig och god sprit!!



Vår kära Sampo från bb

Dagen har varit underbar eftersom vi började morgonen med att dansa på gymnastiken. Vi hade blivit indelade i små grupper som skulle hitta på korta dansserier och de visade vi upp imorse. Våra danser filmades in så snart har Biber nya bakgrundsdansare till sina musikvideor. Uppgiften var urkul trots jag fick anstränga mig som fan för att lära mig att dansa. Nu känner jag mig redo för Energy Dancers i Jakobstad! ;)

Efter våra uppträdanden dansade vi vidare. Pardans var bara så roligt. Jag kan tänka mig att starta alla dagar med några foxtrot steg i gymnastiksalen! Prova ni också och ni ler resten av dagen. Nu ska jag dansa mig iväg till Allis på filmkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar