måndag 27 februari 2012

Kval

Klockan är fem och det är fortfarande vackert väder ute. Våren börjar sakta men säkert hitta tillbaka. Vilken lycka! Temperaturen i min lägenhet varierar lika mycket som temperaturen ute. För ett par dagar sedan hade jag runt 12 grader vamt medan jag nu svettas i 30 grader. Aldrig är det bra. Snart droppar vatten in igen när snön börjar smälta. Hoppas min nya lägenhet blir klar snart...


I helgen var vi som sagt och kvalade i Oulu. Matcherna gick precis som önskat och väntat. Alla vinster plockade vi med oss hem. Det var så fantastiskt roligt att spela och vinna. Inkommande helg väntar 5 nya matcher som vi även siktar på att vinna. Helst vinner jag allt och stiger direkt upp till division 1 än att kvala en tredje gång. Ligger så efter i skolan när helgerna går åt innebandy och inget annat. Börjar bli lite stressad. Nu gäller det att tagga till hela veckan och vara redo att kriga var än matcherna spelas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar