onsdag 29 februari 2012

Hemhemma

Hemma i kära Jeppis igen. Mamma suckar och stönar medan pappa är glad att jag är hemma i en hel vecka framåt. Själv är jag neutral. Tänk vad vi är olika ;)

Och på bloggen händer det grejjer när man inte är inne och kollar läget. Inställningar har förändrats och nya funktioner har dykt upp. Jag ber om ursäkt men nu borde allt vara tillrätta igen.

Är trött och sliten efter kvällens träningar i stjärnhallen. Upptäckte att min förkylning håller på att komma tillbaka. NEEEEJ inte nu jag måste spela och prestera i helgen!!!

Imorgon har jag jobb på Strandis. Mycket roligt. Det var ett tag sen sist. På tal om jobb och sommar så råkade jag visst klicka iväg en jobbansökan till Upstairs på Kos. Jag tänkte nämligen att det kunde vara trevligt att jobba på stranden i ett par veckor. Men för mammas skull hoppas jag att jag inte får jobbet, för trots att hon inte visar det så vet jag att hon älskar då jag är hemma. Kanske Strandis schnitzel med bearnaisesås får mig på andra tankar imorgon. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar