onsdag 8 februari 2012

Innebandy

Mitt liv börjar se ut som det liv jag levde för ett par år sedan. Innebandy varje dag om inte flera pass om dagen. I måndags körde jag två innebandy pass, igår träningsmatch mot SPV och ikväll innebandy med studerande. Sista passet innebandy kör jag på fredag. Nu är jag motiverad igen!!!

Träningsmatchen igår var hur häftig som helst. På facebook har jag redan avslöjjat att vi förlorade matchen med 3-4. Vi får vara helt nöjda. Det är snarare SPV som får fundera över deras eget spel eftersom de inte lyckades bättre mot oss. Visst var dom duktiga, snabba och tekniskt kunniga men målen och en stor vinst fattades för dem. Inget mig emot. Trots den jämna matchen ser jag väldigt mycket upp till ligalaget. De har grymt bra spelare och ett par av dem känner jag väl. Det är ju såklart roligt. Tempot under matchen var helt annat än i division två. Och oväntade skott mot mål kom från de mest otippade ställena på planen. Det var inte att göra många missar för då fladdrade det i nätet mellan våra egna målstolppar. Matchen förlorade vi som sagt med 1 mål men rankkarikisan som vi körde på slutet vann vi. Vilka straffar våra egna spelare satte. Hur grymt som helst!

Imorgon blir det vilodag eftersom jag börjar känna mig alltmer förkyld. Länge hann man inte vara frisk... Far och firar min vän Oliver istället. Ollis fyller nämligen år. Wuhuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar