söndag 19 februari 2012

Grundserien

Blue fox damer kan glatt glädjas åt att ha vunnit grundserien i division 2. De sista två matcherna spelades idag på hemmaplan var vi ytterligare tog två vinster. Det tråkiga är att första matchen gick sådär och den sista var en stor katastrof och en stor pinsamhet spred sig över hallen. Jag har aldrig någonsin tidigare känt för att gråta efter en kämparinsats och vinst. Fy fan vilken skit match. Har grym ångest och vill bara glömma eländet till match. Tacka vet jag Blue fox två första kedjor. Ni är guld värda!

Nu ska jag bara försöka lämna dessa matcher bakom mig och ladda upp inför nästa helg när vi åker till Oulu för att kvala. En spännande helg är på kommande och ska göra allt för att vara i toppform. Ångrar att jag har sitz biljett till tisdagen. Det skulle passa betydligt bättre att bara gå och ränna ett par varv i pulkka bakken och ta ett par glas minttu kakao för traditions skull. Men man kan väl sitza lungt också? :) För fastlaskiainen vill jag inte missa!

Mållåt, vinnarlåt, kvallåt och allas våran bästa feelislåt. Kommer spelas på repeat nästa helg! Ser så framemot att åka och spela och möta nya lag. Efter förhoppningsvis 3 lyckliga vinster ska jag doka hela hemresan med Michel Telo! Låt veckan gå fort!!!


2 kommentarer:

  1. opp me hakan nu, vi har int tid att begravas i den där gamla skiten nu nå mer!! Vi ska fa ti kvale nu å "kick some lapplands ass"! eller hur issa?

    ses imrn...

    -C-

    SvaraRadera
  2. Känns bättre nu efter ett par dagar och imoron kickar vi allas ass!

    SvaraRadera