fredag 24 februari 2012

Vikariat

Är helt slut efter mitt första vikariat. Vem kunde tro att det är så slitsamt att ansvara över 15 elever i 4 timmar. Och för den delen se till att de lär sig något. Överlag gick allt bra och de var lika gulliga som jag mindes dem. Hann inte ens innanför skolans väggar innan teckningar slets ut ur ryggsäckarna och kramkalaset började. Vilken bra dag vi har haft tillsammans!

Nu är packningen och förberedelsen inför imorgon igång. Är alldeles stressad och ivrig över att komma iväg. Hellre skulle jag starta redan nu mot Oulu än att stiga upp 05:00 imorgon bitti. Men med rätt feelis ordnas allt. Ni kan ju gissa vilken låt jag tänker spela vid starten. ;) Önska oss hemskt mycket lycka till så att vi får komma ett steg närmare division 1. Följande helg är det dags för kval två och jag vågar nästan tro att vi kommer dit. Fittit najs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar