lördag 4 februari 2012

Ledig helg

Underbart att få vakna upp hemma i Jeppis under ett tjockt duntäcke och i ett varmt hus. Vilken bra start på dagen.

Varm och skön Onepiece

 Igår hade vi inga normala träningar med laget eftersom hallen var upptagen. Istället hade vi videopalaver och analyserade ett par matcher. Jag var super nervös från början men det var inte så hemskt som jag trodde. Det var snarare intressant och mycket lärorikt. Vi hade snälla tränare som inte sågade oss alltför mycket. Det kanske beror på att vårt lag är så starkt och inte gör så många fel, mest sannolikt ;) Jag fick också reda på att på tisdag har vi tränngsmatch i Seinäjoki mot SPV som är ett liga lag. HJÄLP. Vi kommer att få så mycket stryk. Att spela mot ett tekniskt lag som är vana vid att spela fysiskt hårt kan inte sluta bra för oss. Men jag vill kalla det häftigt och nyttigt. Vi har ju trots allt planer på att stiga till 1:a division nästa säsong. Nu måste jag börja ladda upp!

Efter "träningarna" igår fixade jag snabbt till mig och for ut och äta med jobbarkompisarna. Vi hade en riktigt trevlig kväll med god mat och gott sällskap. Jag blir alltid lika glad av att umgås med dom!

Idag är jag helt ledig och har inga stora planer. Ska försöka fixa ett par skolarbeten och kanske ta ett varv till stan och kolla läget. Det är synd att det fortfarande är så hemskt kallt. Är sugen på att gå ut och gå och fotografera lite efetersom det är så vackert väder. Men alldesles för kallt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar