måndag 12 augusti 2013

Slö, trött och lite ivrig

Vilken dag det har varit. Började med en löprunda runt gamla hamn i jeppis. Det blev närmare 9 km vilket känns toppen! Sen slängde jag mig i solstolen efter en god frulle som bestod av proteinplättar med ägg, banan, hallon och kvark.

Plötsligt hade jag också nytt jobb till hösten. Blev nämligen erbjuden dagisjobb i Vasa och eftersom Peffan fortfarande int har lagt upp scheman och kurser för hösten så kan jag int bry mig mindre. Så nu är jag dagistant på Strandsvalan med Ugglorna. Hur kul som helst :) Nu är det bara att lära sig allt om små barn och blöjbyten. I'm so excited :D Jag tror det blir riktigt bra!

Har också hunnit med en shoppingrunda och fikamys med Amanda, sen några timmar jobb väl hemma i Vasa! Har också vräkt i mig två portioner glass som after work en slö måndagskväll. Så nu är det bara att knyta på sig löpskorna en gång till! Sen borde jag packa pappas kappsäck. Imorgon åker jag på mini semester söderut! Men allra helst skulle jag bara vilja sova NU! Är bara så himla trött...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar