onsdag 7 augusti 2013

Regn

Vilket härligt sommarväder vi har. Hoppas inte höstvädret är hör för att stanna!

Jag kan bli så arg på saker som int fungerar. Under sommaren har det blivit byggt nya trafikljus på strandgatan, vilket är både bra och dåligt. Ibland kan det vara nästan omöjligt att ta sig över vasaesplanaden, men hellre väntar jag på bilar än att stå ensam i regnet och vänta på grönt ljus. Både till och från jobbet idag stod jag i evigheter och väntade på att ljusen skulle ändra färg, tills jag gick mot rött. Igår kväll kom trafikljusen igång och de har inte precis gjort någon succé! Stortrivs i min lägenhet men det känns nästan som om jag är villig att flytta till andra sidan av esplanaden, för jag kommer bli galen på att ta mig till skolan när jag måste vänta på gröngubbe som aldrig kommer. Är riktigt piss sur på trafiklösningen!

För övrigt hade vi en mysig dag på jobbet med mysbelysning, regn, åska och blixtar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar