måndag 12 augusti 2013

Ångestrundan

Jag var bara så tvungen att fara ut och springa! Om man int sko vara ett sånt glassmonster på jobbet sko livet och träningen vara aningen lättare! Men de var faktiskt helt skönt att vara ute och springa i de svala vädret, förutom att de var mörkt och kusligt. Man är lika ovan varje höst efter en ljus och härlig sommar! Det var bara jag och hararna ute. Förutom några andra skumma idioter som tränar i skogen sent på kvällen. Jag önskar att jag kunde springa på asfalt bland befolkningen, lätt mindre otäckt än i mörka parker!

Bara för att jag var rädd och längtade efter att få krypa ner under täcket sprang jag min runda 5 minuter snabbare än vad jag annars brukar göra. Hej, ett bra knep till er som vill nå nya rekord och framsteg i träningen. Spring ensam på kusliga ställen och tempot är betydligt bättre :D

Men nu kan jag sova gott, när jag har fått adrenalinet bort från kroppen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar