onsdag 7 augusti 2013

Filmkväll

Gokväll! Det här med att blogga sent e tydligen min grej! Igår hade jag inget att göra innan sovdags och nu behöver jag rensa tankarna lite. Ikväll efter ett par after work glas på Strampen for vi till en arbetskollega för att kolla film. Visst var det mysigt att ligga i soffan med hela skaran som var på plats, men skräckfilm är tyvärr inte det som går hem hos mig. Filmen var urusel kan jag säga er, trots att jag hölls bakom kudden mer än ofta! Jag blir alltid lika rädd av skräckfilmer oavsett om de är bra eller dåliga. Hoppas på att få sömn inatt!

Förutom en mys/film/skräck kväll har jag hunnit med två träningar och en lång arbetsdag på terassen. Hoppas augusti blir varm så att man kan fortsätta jobba utomhus! See you!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar