måndag 9 juni 2014

På båtin får man

Kör på samma koncept som Kajtzu å jag förra sommaren. Nämligen på båtin får man. Typ allt e tillåtet. Och med det menar jag att det är okej att äta godis, det är okej att spela bort pengar, det är okej att shoppa i tax freen och det är absolut okej att ta en öl! 

Hade int alls fattat att jag hade bokat en biljett på Grace. Trodde att jag skulle resa med tråkiga Amorella, som egentligen e ganska kul för mig än så länge. Men halå, måndagsparty på Grace är inte illa. Båten är ju så tuff och det är fullt med folk ombord. Glasen klirrar och gänge tassar! (Tar öl). Sitter också själv och tar en öl, och planerade att fortsätta till baren när den öppnar. Men så kom jag på att jag ska ju köra hem från Långnäs. Tur att jag i varje fall kom på det i tid! Lomalla bisse maistuu niin hyvälle että auto unohtuu :D 

Ska bli skönt att komma "hem", och imorgon står utflykt på schemat! 


Bye bye fastlandi


Bisse maistuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar