onsdag 18 juni 2014

I got pranked

Jaha, då hände det mig också. Hittills har det varit kul att se och höra folk som har blivit totalt lurade, tills idag när jag själv var gråtfärdig i full panik. Hade just kommit till jobbet för att ställa i ordning lunchen vid 10:30, då jag får nå samtal av en rektor som presenterar sig och skolan och påstår på fullaste allvar att jag har köpt ut öl åt en 14 årig kille, Johan. Rektorn pratar på och e int alls snäll å trevlig. Försöker neka allt sammans och försöker tro att han har ringt åt fel person, tills han säger att eleven säger att jag är en blond tjej med långt hår och jobbar på Indigo. Ja tänkt ba VITTU! Va satan e de här? Hur ska jag lös de här? Ja e jo för i helvete snart lärare och jobbar på restaurang. Int kan jag bli anklagad för de här! Rektorn pratar på och har ingen aning om vad han eller jag sa, tills jag minns att han sa att jag ska säga efter honom: "jag Larissa är en jätte jätte jätte dum tjej....." Då slängd jag på luren med gråten i halsen och stor förvirring medan chefen och kollegan iakttog mig å fråga om allt e bra. Ja ba näääääääää å yra me nå ti svar. En kort stund senare får jag sms av Andre Karring som avsöjar att han ringde från radio x3m och vill sända klippet nästa vecka. Hade varit dum nog att ge numret till han kvällen innan eftersom vi har planer på att fira midsommar tillsammans. Så vad lär man sig av detta. Ge aldrig numret till skumma typer! Hande Karring kan no ga å dra na gambelt över se och dröm om na messomarfiras!!!! :D 

Vilken hemsk känsla att vara i så panik att man int ens fattar att det är sommarlov och skolorna är stängda. Nå kollegorna och x3m fick väl sig ett gott skratt i varje fall. Själv kunde jag först skratta nån timme senare. Var för förbannad till att börja med :D 

Tog ut alla aggressioner på kvällens rugby träningar så nu kan jag leva med att vara ägd av Karring! Haha! 

1 kommentar: