fredag 13 maj 2011

Trädgårdsmästare

Jag är tusen gången bättre på att uppdatera min status på fejjan än att blogga. De får vi alla leva med helt enkelt! Men själv tycker jag de e helt okej att blogga en gång i månaden. Haha!

Men hörni idag har jag arbetat med hårdhanskarna och fällt träd, rivit upp bladväxter, grävt upp stenar och rivit loss rötter. En riktig trädgårdsmästare känner jag mig som. Nu vet jag med stor säkerhet vad jag aldrig kommer att ha i min egen trädgård, eller i alla fall vad jag aldrig mer tänker fälla och gräva upp. Här får ni ett litet smakprov på vad jag har dona med ida.


Hög med kvistar


En kvist


Kan ni räkna åren?


Onödigaste och mest opraktiska växten ever. Två fula blad och en enorm rot.



Imoron misstänker jag att jag har ont i hela kroppen. Hur ska jag våga och orka bära tallrikar i arbetet imoron? Håll tummarna e ni snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar