tisdag 17 maj 2011

Strandis Larissa



Hej, Strandis Larissa i telefon!


Idag har jag våga lyfta luren i jobbet när de ringde, trots jag inte har något vidare smart att säga. Men godkänt tror jag att jag fick efter alla samtal! Förutom att svara på samtal har jag också lärt mig att hantera posten och alla världens paket, de e ingen kul sysselsättningen kan jag säga eftersom så mycket kan gå fel. Jag börjar smått beundra alla postiljoner och transport arbetare för att de lyckas så bra i sitt arbete!


Efter jobbet var jag int alls så trött som jag brukar vara. De blev ingen powernap utan iställe bar de av på en lenkki. De blir att försöka få kondisen i skick igen så man orkar med sommarträningarna som kör igång snart. För efter lenkkin var de palaver i nykabi om kommande säsong och sommar. Snart kör vi äntligen igång igen!!!




I kivilös lyser solen, i sandsund regnar det. Välj noga var du springer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar