måndag 16 maj 2011

Inköp

Igår kändes de som äkta sommarlov. Man var ledig och det var ganska dåligt väder. Precis som de alltid e om man är ledig. Under dagen kollade jag två filmer. Jag fick lust att se "barnfilmer" så jag tittade på Kulla mannen och på första Harry Potter filmen. Kulla mannen e de kanske inte så många som känner till eftersom den e ganska gammal och dessutom inte i färg. Men Gud vad den är bra. En film jag verkligen kan rekommendera, men var man får tag på den om man inte har kontakter vet jag inte ;)


Innan jag kollade Harry Potter fick jag lust att läsa nån bra bok. Så jag for till loppis för att kolla om jag skulle fynda någon läsvärd bok. Men det gjorde jag inte. Iställe hittade jag en del annat. För en gångs skull fanns de mycket bra saker på loppiset. Oftast finns det bara högar med skräp och sjukt höga priser. Men igår kunde man allt fynda lite. Här kommer mina inköp, vissa bättre än andra.




En lite större skjorta som passar med tajts




Sval tröjja som passar till sommaren och en liten svart väska




Kort jeans jacka som behöver sys in en aning


Rosa Longchamp väska

Kort kavaj


Rosa nagellack
Det bästa med resan var att det blev så billigt. Lite under 20 euro och jag e nöjd!

Nu måste jag göra mig i årdning inför arbetet. Första kvällsskiftet idag, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar