torsdag 12 december 2013

Trevligheter

Ida har jag inlett jullovet och jag kan säga er att det är gött! Startade dagen med en löplenkki för att få undanstökad träningen. Efteråt har jag fortsatt med att njuta av livet. Satt två timmar hos min bästa hemmafrissa för att fixa till frillan. Håret blev ett par cm kortare och några nyanser ljusare. Dock inte riktigt sommarblont, men hoppas på att solen gör sitt i Spanien! Om int annat kanske jag beställer en "una cerveza por favor", öl bleker nämligen håret! Dock int genom att dricka, utan genom att hälla de över huvudet! Mysigt va?! :D 

Från frissan smet jag som vanligt med färgen i håret. Så lyx att få sitta hemma i egen soffa med fötterna på bordet och kika julkalendern medan färgen gör sitt. Vet inte hur jag skulle palla att sitta i en riktig frissastol på en salong och glo i några timmar, it's not my thing anymore!  Det räcker med två timmar hemma hos min frissa, var det dessutom händer grejer. Ida kämpade jag mot min katträdsla och pajade kattskrället, inte nog med det ålade en orm förbi i terrariet. Ni hör, tiden går fort när man slipper stirra in i spegeln och se på när frissan slingar hundratals hårslingor! Perfekt! 

Ikväll fixade jag det sista inför resan med att packa det sista och köpa det sista. Njöt av lugnet som la sig över kivilös och tog en rolig glöggkväll med Nina och Kikko G. Vi blev bjudna till Ninas och Jockis vackra hem i Larsmo. Och jag känner att jag också vill bygga hus! Kanske man skulle bli mogen och vuxen snart?! :) 

And now I'm back in V-town. Ett sista jobbskifte väntar imorgon och sen bär det av! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar