tisdag 10 december 2013

Jeppisjepulis

Hemma hos mamma och pappa, och de känns skönt! Insåg att jag verkligen har saknat dom. De här e första året ja e borta ett par veckor utan att hälsa på. De har till och med gått månader. Annat var det under blue fox tiden, den ljuvliga tiden! Nä men ja e vuxen och kan stå på egna ben. Men sakna måste man få göra :) 

Innan jag körde till Jeppis efter skolan passade jag på att träffa Andru en sista gång. Vi skulle ta en prommis, men på grund av pissvädret blev det varm glögg på Sweet Wasa, vackert så! Det känns riktigt sorgligt att säga hej då och god jul till alla fina människor i Vasa. Alla sticker åt olika håll under loven. Vanligtvis far alla andra förutom jag till södra Finland. Men i år njuter redan Jasse av livet i Thailand. Andru sticker till Indien och Alli till Cuba. Chabu firar jul hemma men far sedan vidare rakt till Madrid på utbyte. Som tur får jag själv semestra med mamma, och det är väldigt snart. Imorgon ska vi gå igenom en plastsäck sandaler :D 

Jullovet kan snart börja, en skoluppgift kvar!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar