söndag 15 december 2013

Hola amigos

Livet i Spanien är nästan härligt. Det är bra förutom alla små missöden och olyckor. På Vanda flygfält krossade jag en spegel, och min 7-års olycka har redan börjat. Men nåja, semester är gött hursomhelst! :D 

Internet i södra Spanien är ingen succé, men nu har jag hitta rätta baren med fungerande wifi, äntligen! Får iaf skynda mig att blogga eftersom cocktail efter cocktail rullar in på bordet. Kan int lämna efter!! 

Morgonen började med frulle, sen sökte vi genast upp playan. Helt enorma sandstränder! Missberäknade längden på stränderna och det blev en lång löprunda. Jag har aldrig varit bra på att läsa kartor. Så vi började med en promenad längs ena stranden, typ 5 km. Sen sprang jag vidare på egen hand, envis som man är skulle man springa från berg till berg. Alltså genom två stränder och tillbaka. Löprundan blev 12,3 km i värmen. Helt ok :D 

Ha de gött! Nu ska jag njuta vidare! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar